نکاتی برای تزئین پرده آماده

تزئین پرده آماده

فهرست مطالب

پرده های جدید واقعا می توانند اتاق شما را به روز کنند! من بهترین نکات را برای تزئین پرده آماده به اشتراک می‌گذارم که ظاهری زیبا به پنجره‌های شما با کمترین هزینه بدهد! این نکات به شما کمک می‌کند بدانید به دنبال چه چیزی باشید و چگونه پرده‌های خود را آویزان کنید تا بتوانید پرده‌ آماده مناسب برای خانه خود را پیدا کنید!

نکاتی برای تزئین و آویزان کردن پرده های آماده:

1. پرده های خود را بالا آویزان کنید.

لازم نیست که پانل های پرده را تا سقف بروند، بلکه باید نزدیک باشند. پانل ها را به اندازه کافی بلند بخرید تا از چند اینچ زیر سقف تا کف زمین برسند – مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است. با آویزان کردن پرده ها از بالا به پایین و رسیدن پرده تا کف زمین چشم انداز بهتری برای پنجره و اتاق شما دارد.

2. پرده های آستردار را انتخاب کنید.

آسترها حریم خصوصی، ساختار و ماهیت را به پانل های شما اضافه می کنند. پرده های آستردار نه تنها به حریم خصوصی می افزایند، بلکه به پارچه پرده وزن و حجم می بخشند. به دنبال گزینه های آماده ای باشید که دارای آستر هستند تا ظاهری زیبا داشته باشند.

بعلاوه، پرده های خط دار جذابیت بهتری را ارائه می دهند. پرده هایی با آستر سفید یا مایل به سفید ظاهر یکنواخت زیبایی برای نمای بیرونی خانه شما ایجاد می کند. اگر رنگ آستر پرده‌هایتان را روی تمام پنجره‌های جلوی خانه‌تان ثابت نگه دارید، جذابیت بیرونی بهتر است.

3. مطمئن شوید که پانل های پرده تا سطح زمین می رسند

طول پرده برای یک ظاهر سفارشی مهم است و صاحبان خانه اغلب پرده هایی را خریداری می کنند که خیلی کوتاه هستند. پانل های پارچه ای باید به کف برسند، در حالت ایده آل فقط کف را می چرخانند تا ظاهر سفارشی عالی داشته باشند.

اگر اتاق شما دارای پنجره های کوتاه است، همانطور که اغلب در اتاق خواب زیرزمین یا طبقه بالا اتفاق می افتد، از همان اصل پیروی کنید. پانل ها را نزدیک به سقف آویزان کنید و مطمئن شوید که پانل ها تا سطح زمین می روند.

یک کمد، صندوق کوچک قرار دهید تا فضای زیر پنجره را پر کند. این چشم را فریب می دهد و باعث می شود احساس کنید پنجره آن فضا را اشغال کرده است. به عنوان مثال، این پنجره را توسط مرکز طراحی مشاهده کنید.

پیشنهاد نقطه مارکت : همچنین شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت پرده آماده مخمل با ما همراه باشید.

تزئین پرده آماده

چگونه پرده های آماده را شبیه پرده های سفارشی کنیم :

آیا می دانستید که می توانید پرده های آماده را سفارشی کنید؟ چه بتوانید خیاطی کنید یا نه، ایده خوبی است که چند تنظیم ساده به پرده های خریداری شده اضافه کنید تا ظاهری سفارشی با قیمت مقرون به صرفه به آنها بدهید!

بیشتر پرده ها را می توان به صورت تک پانل هایی که در پایین و کناره ها لبه دار شده اند خریداری کرد.

اکثر آنها یک جیب میله ای ساده در بالا دارند که به شما امکان می دهد میله پرده را از بین ببرید. می توانید این پرده ساده را به عنوان یک تکه پارچه بزرگ در نظر بگیرید و ویژگی های سفارشی زیر را اضافه کنید.

چند پانل پرده آماده را به هم بدوزید تا نمای کامل تری روی پنجره های پهن داشته باشید.

گاهی اوقات پارچه پرده ای که دوست دارید فقط در عرض پانل کوچکتر می آید. اگر پنجره شما بسیار عریض است و پرده هایی که دوست دارید فقط با عرض کوچکتر می آیند، می توانید چندین پانل را به هم بدوزید تا به پر بودن پنجره خود برسید. اگر به یک پانل عریض بیشتر برای درب نیاز دارید، این می تواند به ویژه مفید باشد.

اگر روش بدون دوخت را ترجیح می دهید، می توانید به سادگی چندین پانل را روی یک میله آویزان کنید تا ظاهری زیبا به دست آورید.

یک آستر به پرده های آماده خود اضافه کنید.

بسیاری از پرده ها کاملاً سفارشی شده اند و مطمئناً می توانید برای این ویژگی خرید کنید. با این حال، اگر یک گزینه پرده ارزان قیمت پیدا کردید که قبلاً سفارشی نشده است، به سادگی آستر خود را بسازید! ملحفه یک گزینه عالی برای چسباندن به عنوان روکش پرده است.

با افزودن تزئینات پارچه ای ظاهری زیبا ایجاد کنید

تزئینات پارچه ای واقعا شکل زیبایی به پرده های آماده می دهند، آیا می‌توانید گزینه‌های زیبایی را برای اضافه کردن به پرده‌های خود پیدا کنید. افزودن یک تزئین در لبه داخلی هر پانل، ظاهری سفارشی زیبا و رنگی دلنشین کننده ایجاد می کند که می تواند با اتاق شما هماهنگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *