بهترین پرده برای پذیرایی

بهترین پرده پذیرایی - نقطه مارکت

فهرست مطالب

با وجود پارچه ها و طراحی های متنوع برای انواع پرده ها، انتخاب بهترین پرده برای پذیرایی کار چندان مشکلی به نظر نمی آید. جذابیت فضای داخلی خانه ها با انتخاب وسایل زیبا ایجاد می شود و هر چه هوشمندانه تر وسایل و عناصر دکوری مختلف را انتخاب کنید، نتیجه بهتر و جذاب تر خواهد بود. اگر سبک خاصی را برای خانه خود انتخاب کرده اید، بهتر است تمام لوازم جانبی آن را خریداری کنید. حتی اگر در مورد تم رنگی خاصی برای خانه خود تصمیم می گیرید، باید تمام رنگ های مورد استفاده در سبک های مختلف را در نظر بگیرید. رنگ های مشابه یا اکسسوری های هماهنگ اگر تضاد رنگ معنادار باشد جذاب هستند اما اگر رنگ ها هماهنگ نباشند زیبایی فضا از بین می رود. در این مقاله به بررسی انتخاب بهترین پرده برای پذیرایی می پردازیم.

پیشنهاد مطالعه : برای اطلاع از انواع و خرید پرده آماده کلیک کنید.

پرده های ساده حریر

پارچه حریر یک متریال نازک و ظریف است که از قدیم الایام محبوب بوده و هرگز از مد نمی افتد. پرده های حریر ساده برای اتاق نشیمن و اتاق خواب مناسب هستند، بسیار ساده به نظر می رسند، اما در عین سادگی، شیک و زیبا هستند. جنس حریر بسیار سبک و نرم است.

پرده زبرا

مدل پرده زبرا یک مدل پرده مدرن ایده آل برای اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه است. پرده های زبرا از نظر ظاهر و عملکرد مشابه کرکره ها هستند، اما طراحی آن ها از لایه های افقی و موازی توری و پارچه تشکیل شده است. پرده های زبرا به دلیل ظاهر منحصر به فرد، حفاظت از حریم خصوصی، نصب آسان، ایجاد فضای سایه و روشن، کنترل نور، طراحی و تنوع رنگ یکی از بهترین انتخاب ها برای پرده های پذیرایی ساده و شیک هستند.

پرده پانچ

نوع دیگری از مدل پرده پذیرایی ساده، پرده پانچ است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. یکی از راه های بلندتر نشان دادن سقف پذیرایی استفاده از پرده های بلند است که پرده پانچ این ویژگی مهم را دارد. ارتفاع این پرده معمولا از سقف تا کف است و حالت ایستادن آن بسیار شیک است و بر جلوه و شکوه سالن پذیرایی می افزاید. پرده های پانچ معمولا دارای هشت حلقه هستند که میله های پرده از آن عبور می کنند، بنابراین نصب این مدل پرده بسیار آسان است.

پیشنهاد مطالعه : برای اطلاع از انواع و خرید پرده آماده مخمل کلیک کنید.

بهترین پرده پذیرایی - نقطه مارکت

نکاتی برای انتخاب بهترین پرده برای پذیرایی

در ادامه به نکات موثر در انتخاب بهترین پرده برای پذیرایی خواهیم پرداخت.

مکمل کاغذ دیواری

اگر دیوارهای شما با کاغذ دیواری طرح دار و شلوغ پوشیده شده است، پیشنهاد می کنیم پرده مناسبی را برای پذیرایی خود انتخاب کنید و از مدل های ساده استفاده نمائید، زیرا اگر پرده نیز طرح دار باشد، فضا بسیار شلوغ شده و پس از مدتی دکوراسیون خسته کننده می شود.

ست کردن با رنگ دیوار

یکی از بهترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون این است که رنگ پرده های پذیرایی را با رنگ دیوارها و کاغذ دیواری هماهنگ کنید. بسته به سلایق و علایق خود، می توانید پرده هایی را خریداری کنید که دقیقاً به رنگ دیوارها هستند یا سایه های روشن تر یا تیره تر از دیوارها دارند.

ست کردن رنگ پرده با مبلمان

مبلمان یکی از وسایل بزرگ در پذیرایی است، بنابراین جلوه آن عالی است و پرده های ساده اگر با رنگ مبلمان همخوانی داشته باشند موثرتر خواهند بود، مبلمان و پرده ها می توانند ساده و دیگری طرح دار باشند. تفاوت این دو طرح نه تنها هارمونی زیبایی در فضای پذیرایی ایجاد می کند، بلکه باعث بزرگتر به نظر رسیدن اتاق نشیمن می شود.

ست کردن با فرش

به طور معمول ما ایرانی ها دوست داریم در کف خانه های خود فرش هایی با طرح های زنده و گلدار داشته باشیم. پرده های پذیرایی ساده و شیک برای ست کردن با فرش های طرح دار مناسب هستند. برای زیبایی و جذابیت بیشتر، می توانید رنگ های ساده پرده را متناسب با رنگ های پرکاربرد در فرش انتخاب نمائید.

کلام پایانی

در این مقاله همانطور که گفته شد شما به طور کامل با نکات مهم انتخاب بهترین پرده برای پذیرایی آشنا شدید. یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کرد پرده پذیرایی است، اصولا پرده روح سالن پذیرایی شماست پس باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در انتخاب آن بالاترین سلیقه را به کار ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *